Συχνές Ερωτήσεις

 
Πώς κάνω μια παραγγελία;

 

Αναζητήστε όλα μας τα έπιπλα και τον εξοπλισμό μας στην ιστοσελίδα μας και στείλτε μας e-mail στο info@zazoo.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 210 6026019. Δώστε μας πληροφορίες για τις συλλογές που σας ενδιαφέρουν, την ποσότητα που χρειάζεστε, την ημερομηνία και τις ώρες της εκδήλωσης σας καθώς και το πού θα λάβει χώρα.

Στη συνέχεια, εμείς θα ελέγξουμε για την διαθεσιμότητα των επίπλων μας την ημερομηνία της εκδήλωσης σας και κατόπιν θα σας στείλουμε μια ολοκληρωμένη προσφορά με το κόστος ενοικίασης των επίπλων, των μεταφορικών και του setup.

 
Μπορώ να δω τα έπιπλα στην έκθεσή σας;

 

Ναι. Ο εκθεσιακός μας χώρος βρίσκεται στην λεωφόρο Δημοσθένους 126 στο Κορωπί, στον οποίο θα βρείτε την τεράστια συλλογή μας σε έπιπλα. Επικοινωνήστε με την εταιρεία μας μέσω email ή τηλεφώνου, κλείστε ραντεβού και ελάτε να δείτε την εκδήλωσή σας σε μικρογραφία!  

 
Έχετε έντυπο κατάλογο;

 

Λόγω του ότι τα έπιπλά μας ανανεώνονται συνεχώς με σκοπό να παρέχουμε τις καλύτερες συλλογές της διεθνούς σκηνής εκδηλώσεων, δεν διαθέτουμε έντυπο κατάλογο.

Όλες μας οι συλλογές και οι καινούριες παραλαβές αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας και συνοδεύονται από φωτογραφίες και αναλυτικές πληροφορίες του κάθε επίπλου.

 
Μπορείτε να κάνετε ολοκληρωτική παραγωγή μιας εκδήλωσης;

 

Αν και δεν προσφέρουμε ολοκληρωτική υποστήριξη παραγωγής μιας εκδήλωσης, μπορούμε να δουλέψουμε με τον παραγωγό σας και εσάς προτείνοντάς σας τις καλύτερες επιλογές επίπλων για των χώρο της εκδήλωσής σας.

Σας ενθαρρύνουμε  να κοιτάξετε τις συλλογές μας εκ των προτέρων, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε προτάσεις βασισμένες στις αισθητικές και θεματικές προτιμήσεις σας καθώς και στο ύφος του χώρου εκδήλωσης.

 
Πώς πληρώνω;

 

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά (για ποσά κάτω των 500 ευρώ), μέσω τραπέζης, με επιταγή, με πιστωτική κάρτα και με livepay.

 
Χρειάζεται να δώσω εγγύηση χρημάτων;

 

Όχι, δεν χρειάζεται.

Η δέσμευση και η εκτέλεση της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει με την υπογραφή της προσφοράς μας από εσάς  καθώς και την άμεση κατάθεση προκαταβολής 50% του συνολικού ποσού της εκδήλωσης. Στη συνέχεια ακολουθεί  κατάθεση του 40% 15 ημέρες πριν την εκδήλωσή σας και, τέλος, εξόφληση του υπόλοιπου 10% κατά την παράδοση του εξοπλισμού μας.

 
Τί γίνεται εάν δεν χρειαστώ κάποια έπιπλα την ημέρα της εκδήλωσης; Υπάρχει επιστροφή χρημάτων;

 

Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων λόγω αλλαγής πλάνου εκδήλωσης ή λόγω του ότι τα έπιπλα δεν μπορούσαν να φτάσουν στον χώρο της εκδήλωσης, λόγω στενότητας χώρου ή δυσκολίας πρόσβασης. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι να φροντίσετε ότι τα έπιπλα θα είναι σε θέση να παραδοθούν στον χώρο της εκδήλωσης.

 
Τί γίνεται σε περίπτωση ζημιάς των επίπλων;

 

Εάν κάποιο έπιπλο υποστεί ζημιά, αρχικώς θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε ή να το καθαρίσουμε, χωρίς να σας χρεώσουμε.

Σε περίπτωση απώλειας επίπλων ή εκτεταμένης καταστροφής, θα πρέπει να σας χρεώσουμε με το κόστος της επισκευής ή της επιδιόρθωσης αντίστοιχα.

 
Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου; Παρέχετε υπηρεσίες παράδοσης και συγκομιδής;

 

Η εταιρεία Zazoo Εvent Rentals διαθέτει ένα μεγάλο στόλο φορτηγών και αυτοκινήτων, τα οποία σας εξυπηρετούν 24/7, 365 ημέρες τον χρόνο. Η εξαιρετική μας ομάδα καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη σας σε θέματα μεταφοράς και παράδοσης.

 
Παραδίδετε σε όλη την Ελλάδα;

 

Ναι, η εξαιρετική μας ομάδα, καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη σας σε θέματα μεταφοράς και παράδοσης, σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας.

 
Μπορώ να χρησιμοποιήσω δικό μου μέσο για την μεταφορά επίπλων;

 

Δεν επιτρέπουμε να χρησιμοποιήσετε το δικό σας μέσο λόγω εκτεταμένων ζημιών.

Σε ορισμένες περιπτώσεις και μόνον κατόπιν συνεννόησης επιτρέπεται η μεταφορά με δικό σας μέσο με απαραίτητη προϋπόθεση την καταβολή εγγύησης που υπολογίζεται ανάλογα του κόστους ενοικίασης. Η εγγύηση επιστρέφεται στο ακέραιο μετά από την επιστροφή των επίπλων και του εξοπλισμού μας και, έπειτα από έλεγχο, διαπιστωθεί πως δεν έχουν υποστεί ζημιές.

 
Χρειάζεται να είμαι στον τόπο εκδήλωσης όταν παραδίδετε και όταν παραλαμβάνετε τα έπιπλα;

 

Ναι. Είτε εσείς, είτε κάποιος αντιπρόσωπός σας, πρέπει να είναι παρών την ώρα της παράδοσης καθώς είστε υπεύθυνος για την παραλαβή των επίπλων, όπως επίσης και για την επιβεβαίωση ότι όλα τα έπιπλα έχουν παραδοθεί και είναι σε καλή κατάσταση.

 
Κάνετε παραδόσεις και συγκομιδές οποιαδήποτε ώρα και ημέρα του χρόνου;

 

Ναι. Η ομάδα μας, σας εξυπηρετεί 24/7, 365 ημέρες τον χρόνο. Σε περιπτώσεις αργιών ή μεταμεσονύκτιων ωρών υπάρχει πιθανότητα επιπλέον χρέωσης.

 
Το κόστος μεταφοράς περιλαμβάνει και το κόστος setup;

 

Όχι, υπάρχει ξεχωριστή χρέωση για την τοποθέτηση και την συγκομιδή των επίπλων.

Η ομάδα μας θα μεταφέρει και θα εγκαταστήσει τα έπιπλα στον χώρο που θα υποδείξετε, με σεβασμό στον περιβάλλοντα χώρο, όπως επίσης και στο τέλος της εκδήλωσης θα συσκευάσει και θα μεταφέρει τα έπιπλα εκτός του χώρου εκδήλωσης.

 
Θα χρειαστεί να συναρμολογήσω έπιπλα;

 

Όχι, η ομάδα μας είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε εργασία αφορά στην τοποθέτηση, συναρμολόγηση ή μεταφορά των επίπλων. 

Scroll Top